Inloop vragenuur belasting

Heb je een korte vraag over de belasting of toeslagen? Die kun je stellen in het inloop vragenuur. Dit vragenuur is voor alle mensen uit Twenterand die zelf aangifte doen. (niet voor bedrijven)

Heb je meer vragen of hulp nodig, maak dan een afspraak voor het belastingspreekuur

Belastingspreekuren in 2024

De belasting aangifte en de aanvraag van toeslagen gaat steeds meer digitaal. Veel mensen vinden dit lastig. De bibliotheek en Stichting Zorgsaam helpen hierbij. Een belasting consulent helpt aangifte te doen of toeslagen aan te vragen.

Voor wie

Bibliotheek Twenterand houdt belastingspreekuren. Dit is voor mensen tot 65 jaar met een makkelijke aangifte.

Het kost € 22,50 per aangifte. Het spreekuur is niet voor bedrijven. Voor mensen vanaf 65 jaar doet Zorgsaam Twenterand zoals altijd de belasting aangiftes .

Je kunt voor de spreekuren een afspraak maken voor 9, 10, 11 of 12 april 2024.  Een afspraak maken kan bij Stichting Zorgsaam Twenterand: 0546 - 481456.

Datum donderdag 18 april 2024
Waar Bibliotheek Vroomshoop