Poppentheater 'Help een verrassing!'

Het is Boekstartdag in de Bibliotheek! Dat vieren we met een vrolijke muzikale voorstelling-met-poppen voor peuters door Jogchem Jalink, poppenspeler bij o.a. Sesamstraat en de Boterhamshow!
Let op: Een toegangskaartje is voor 1 kind met 1 begeleider. Als je met meer kinderen komt, heb je dus meerdere toegangskaartjes nodig

De voorstelling is voor kinderen vanaf twee jaar. De entree is gratis, maar aanmelden is verplicht.

Help! August de vos krijgt vandaag een verrassing van Suus. Wat zou dat voor verrassing zijn? Suus houdt van grote, drukke, spannende dingen. August houdt van rustige en veilige dingen… maar niet van verrassingen. En zéker geen grote, spannende of drukke verrassingen! Help! Wat nu?

Poppenspeler Jogchem Jalink (Sesamstraat, de Boterhamshow, Patsboemkledder) brengt dit verhaal over twee hele verschillende vriendjes letterlijk tot leven, met mooie liedjes en dierenpoppen die zo uit het boek lijken te zijn gesprongen!

Help! Een verrassing! is gebaseerd op het gelijknamige Prentenboek van het jaar van Miriam Bos (Uitgeverij Lemniscaat).

Sorry, het evenement is volgeboekt waardoor registratie niet meer mogelijk is

Datum zaterdag 1 juni 2024
Capaciteit 32