Boekstartdag

Kom naar de BoekStartdag in de Bibliotheek waar de allerjongste bezoekers en hun (groot)ouders een extra hartelijk welkom krijgen.

Ontdek samen met je kindje hoe fijn het is om samen met boekjes en taal bezig te zijn. Broertjes en zusjes zijn ook welkom!
We hebben allerlei leuke activiteiten, zo is er bijvoorbeeld een voorstelling van een poppentheater waarvoor je je via onze website aan kunt melden.
Verder kun je op de foto in onze fotostudio en lekker knuffelen met Bing het konijn!
Of kom lekker luisteren naar een mooi voorleesverhaal bij verhalenverteller Zuleika.

En we vertellen je alles over Boekstart en hoe je al met je kleintje met boekjes en taal kunt beginnen.

Meer weten over voorlezen? Kijk dan op boekstart.nl. Of download de BoekStartapp voor boekentips. Zo word jij de beste verhalenverteller!

Datum zaterdag 3 juni 2023
Waar Bibliotheek Vriezenveen