Agenda | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

CreaTheek Vriezenveen

Gezellig samen handwerken, ideeën opdoen en elkaars werk bewonderen? Iedereen is van harte welkom bij de CreaTheek in Bibliotheek Vriezenveen. Onder het genot van een kopje koffie/thee kan iedereen langs komen om gezellig samen te handwerken.

Er is altijd iets waarmee je aan de slag kan onder leiding van twee ervaren handwerksters Klaske Folbert en Petra Wichers. Voor de inspiratie is er natuurlijk een mooie collectie handwerkboeken bij de hand.

De CreaTheek is 1 keer per maand geopend in Bibliotheek Vriezenveen. Elke tweede donderdag van de maand kun je van half 10 tot half 12 aanschuiven in de leeszaal. Aanmelden is niet nodig.
Koffie en thee met iets lekkers staan klaar. Deelname is gratis en bij gebruik van materialen kun je een vrije gift doen.

Welkom
We zien je graag bij de CreaTheek. En vraag gerust buren, familie of vrienden mee. Heb je nog vragen dan kun je bellen naar 0546-562385 of mailen naar .

Datum donderdag 13 oktober 2022
Tijd 09:30 tot 11:30 uur
Waar Bibliotheek Vriezenveen
Voor wie Volwassenen , Senioren (60+)