Spelletjescafé

Een spelletje spelen en een kopje koffie of thee drinken is een mooie mogelijkheid om andere mensen te ontmoeten en in gesprek te komen met elkaar.

Bibliotheek Twenterand organiseert elke maand een spelletjescafé in  Vriezenveen. Bij de spelletjescafé zijn verschillende bekende en minder bekende spellen beschikbaar zoals: mens-erger-je-niet, schaken, dammen, kwartetten, risk of een potje kaarten. Gewoon komen voor alleen een praatje mag ook. En heb je zelf een leuk spel in huis, dan mag dit natuurlijk ook meegenomen worden.

Sociale contacten zijn belangrijk voor het emotionele welzijn. Mensen voelen zich beter als zij contact met anderen hebben. Wij willen als bibliotheek graag een bijdrage leveren om deze ontmoetingen mogelijk te maken. Daarom organiseren wij het hele jaar door activiteiten waarbij mensen elkaar kunnen ontmoeten, nieuwe technieken kunnen leren of geïnspireerd raken.

Datum donderdag 29 september 2022
Tijd 13:30 tot 15:30 uur
Waar Bibliotheek Vriezenveen
Voor wie Volwassenen , Senioren (60+)