Workshop Escaperoom maken (8-12 jaar)

Je kent het vast wel: een escaperoom is een interactief spel waarbij je samen met familie of vrienden puzzels en raadsels probeert op te lossen. Dit doe je binnen een bepaalde tijd om zo uit de kamer te kunnen ontsnappen.
Vaak hebben de escaperoom een thema, zoals griezelig of sprookjes. Maar wist je dat je zelf ook eenvoudig een escaperoom kan maken met een eigen thema? En dat je er helemaal geen kamer voor nodig hebt?
Tijdens deze workshop ga je met behulp van allerlei technische materialen aan de slag met het maken van een escaperoom met eigen elektronische puzzels en raadsels. Zodra jullie allen klaar zijn, speel je elkaars escaperoom!

Ter info: de puzzeldozen horen bij de workshop. Deze mogen na afloop niet mee met de kinderen.

Inschrijven is niet (meer) mogelijk

Datum donderdag 5 januari 2023