Workshop: Creëer je eigen werkgeluk

Pak de regie over je loopbaan en ontdek jouw mogelijkheden vanuit je huidige situatie. Samen onderzoeken we wat het thema werkgeluk voor jou betekent. En nog belangrijker, hoe jij het voor jezelf realistisch en behapbaar maakt om vanuit je huidige situatie (weer) werkgeluk te kunnen ervaren. Ben je op zoek naar meer geluk en voldoening uit je huidige, of misschien ander werk? Schrijf je dan in voor de workshop!

Wat gaan we doen?

Na de kennismaking gaan we samen aan de slag om te ontdekken waarin werkgeluk voor jou zit. Samen kijken we welke elementen fijn werk voor jou dient te hebben en waar je energie van krijgt. We wisselen ervaringen uit, gaan aan de slag met oefeningen en praktische tools. Uitgangspunten hierbij zijn:

• Wat past bij jou en je persoonlijke situatie?
  • Is het realistisch en hoe kun je bijsturen?

Aan het eind van de workshop heb jij helder welke stappen jij kunt zetten richting het creëren van je eigen werkgeluk, en wat je zou kunnen helpen dit in elke situatie te kunnen behouden.

Aanmelden en kosten

Deze activiteit is gratis voor leden en niet-leden van de Bibliotheek. Aanmelden is verplicht. We gebruiken het programma Zoom om elkaar online te ontmoeten.
Deze activiteit is onderdeel van een samenwerking tussen Overijsselse Bibliotheken. De aanmeldingen worden centraal verwerkt. Stuur jouw naam, e-mailadres, woonplaats en de naam en datum van de activiteit naar .

Online deelnemen

Na aanmelding ontvang je van ons een bevestiging met een Zoomlink. Om deel te nemen heb je alleen een laptop nodig met camera, microfoon en een goed werkende internetverbinding. De Bibliotheek helpt je als dat nodig is. Aarzel dus niet en meld je aan!

Door je aan te melden ga je akkoord met het gebruik van jouw e-mailadres door de Bibliotheek en het sturen van informatie na afloop van de activiteit waaraan je deelnam.

Meer activiteiten

Een groot aantal Bibliotheken in Overijssel bieden samen een compleet voorjaarsprogramma voor werkzoekenden. Voor iedereen die bezig is met persoonlijke ontwikkeling, of je nu tijdelijk geen baan hebt, wilt veranderen van baan of gewoon je CV wilt bijhouden. Zo kun je bijvoorbeeld meer leren over werk-privé balans, het ontwikkelen van je soft skills, waar jouw talenten liggen of hoe je jezelf presenteert tijdens (onverwachte) sollicitatievragen.

Bekijk hier alle activiteiten

Datum dinsdag 14 maart 2023