Autismecafé

Op vrijdag 3 november opent het AutismeCafé voor de tweede keer haar deuren in Bibliotheek Den Ham. Het Autismecafé is een ontmoetingsplek waar mensen met autisme, hun familie, vrienden en mensen die hen helpen, elkaar kunnen ontmoeten. Dit café wordt georganiseerd door de Bibliotheek Twenterand, samen met het Autisme Trefpunt Twenterand (ATT) en de Nederlandse Vereniging voor Autisme (NVA).

Op deze bijeenkomsten kun je andere mensen ontmoeten die begrijpen hoe het is om autisme te hebben. Iedereen is welkom: als je vragen hebt, informatie nodig hebt, boeken of dvd's wilt lenen, je verhaal kwijt wilt of gewoon wilt praten met mensen die je begrijpen.

Kom naar ons Autismecafé! je bent welkom op vrijdagavond 3 november in Bibliotheek Den Ham, Roelofsbrink 10. Aanmelden is niet nodig en het is gratis. Inloop is tussen 18.30 uur en 20.00 uur. Aanwezig: Astrid Zandman van Autisme Trefpunt Twenterand.

Datum vrijdag 3 november 2023
Waar Bibliotheek Den Ham