Poppentheater 'Coco kan het'

Het is Boekstartdag in de Bibliotheek! Dat vieren we met een vrolijke muzikale voorstelling-met-poppen voor peuters door Jogchem Jalink, poppenspeler bij o.a. Sesamstraat en de Boterhamshow!

De voorstelling is voor kinderen vanaf twee jaar. De entree is gratis, maar aanmelden is verplicht.
Het toegangskaartje is voor 1 kind met 1 begeleider. Als je met meer kinderen komt, heb je dus meerdere toegangskaartjes nodig.

Vandaag ga ik lekker vliegen!
Alle vogeltjes kunnen vliegen, zegt mamma.
Dus ik kan het ook. Denk ik.
Maar wat nou als ik het níet kan…?

Ja wat kan er allemaal gebeuren, boven in de blauwe lucht, waar je heerlijk kunt vliegen met je vriendjes en lekkere vliegjes kunt vangen? Of beneden in de diepte, waar je heel hard kunt vallen, en waar de poes rondsluipt…
Dat staat Coco allemaal te verzinnen, terwijl ze op de tak staat, klaar om voor het eerst te vliegen.

En wat Coco allemaal bedenkt, en of ze straks écht kan vliegen… Dat kun je allemaal zien in deze vrolijke muzikale voorstelling-met-poppen, waarin Coco en haar vriendjes uit het boek tot leven worden gebracht in de handen van Jogchem Jalink, poppenspeler bij o.a. Sesamstraat en de Boterhamshow!

‘Coco kan het!’ is gebaseerd op het gelijknamige Prentenboek van het jaar, geschreven en geïllustreerd door Loes Riphagen.

Sorry, het evenement is volgeboekt waardoor registratie niet meer mogelijk is

Datum zaterdag 3 juni 2023
Tijd 11:00 tot 11:35 uur